מצעי הבחירות של המועמדים – בחירות תשפ"א

בן 54, נשוי+3 וכלב. את הדוקטורט עשיתי באוני׳ העברית בתחום הפיזיולוגיה של חרקים, בנושא הבקרה ההורמונלית של מעבר המופע בארבה. שש שנים של פוסט דוקטורט באוני׳ של אריזונה, בטוסון, בנושאי התפתחות בחרקים - מטמורפוזה והתפתחות עיצבית. חזרתי לארץ לאוני׳ חיפה באורנים ובמקביל התחלתי ללמד בטכניון קורסים בנושאי זואולוגיה, חרקים ואקולוגיה לפחות קורס 1 או 2 בכל סמסטר. אני מלמד בפקולטה לביולוגיה מעל 10 שנים וכרגע נמצא בתקן של ׳מרצה נלווה בכיר׳. במהלך השנים צברתי ניסיון של שומע/עוקב בלבד בענייני המועצה הרלוונטים לנו, אבל כיוון שלאחרונה התפנה לי זמן חופשי אשמח להירתם לפעילות מעשית ולתרום ככל יכולתי לפעילות החשובה של המועצה בביסוס, קידום והתפתחות הסגל הזוטר שחשיבותו ותרומתו להוראה בטכניון אינן מוטלות בספק. למרות ההכרה של הנהלת הטכניון בחשיבות הסגל הזוטר, נראה כי יש ניסיון מתמיד לצמצם ולכרסם בתנאים ובזכויות שלנו, ולפיכך יש צורך לשמור על עירנות ונחישות בהצפת הנושאים הרלוונטים לנו חדשות לבקרים. אשמח לייצג את הפקולטה לביולוגיה ואת המועצה ולתרום מניסיוני ככל הניתן.

הפקולטה לביולוגיה

יורם ירושלמי

שמי רוני, דוקטורנטית בפקולטה להנדסת חומרים בהנחייתם של פרופ' אלחנדרו סוסניק וד"ר נוי כהן. המחקר שלי עוסק בשיפור וייעול הסעת תרופות בסקלה ננומטרית ואיפיון האינטראקציה שלהן עם המערכות הריריות.

מחוץ לטכניון אני אמא לשני בנים קטנים, אוהבת לעשות ספורט (כשיש זמן - לרוב אין) ולטייל.

אני מלמדת במגוון קורסים בפקולטה ורואה חשיבות רבה להגן על זכויותינו בתקופה המאתגרת הזו ובפרט לוודא שמקבלים תגמול הולם עקב עומס העבודה החריג שנוצר, וכן לפעול למען כך שכל משתלמי הפקולטה יקבלו הזדמנות הוגנת לתעסוקה בהוראה.
אשמח להיות הכתובת שלכם באס"ה ולדאוג לאינטרסים של כל עובדי הסגל הזוטר בפקולטה.

הפקולטה להנדסת חומרים

רוני סברדלוב ארזי

אפעל לשמירת תנאי העבודה של סגל ההוראה וקידומם.

הפקולטה למתמטיקה

דני שמש

שמי עופר ואני במסלול דוקטורט ישיר ביחידה להנדסת סביבה, מים וחקלאות וחוקר מודלים של ניקוז ואיסוף מי-גשם.

למרות שהפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית היא אחת מהפקולטות הגדולות בטכניון, כבר מספר שנים שאין לה נציג במועצת ארגון סגל ההוראה.

הדבר מתבטא בחוסר מודעות להסכם העבודה החדש של סגלי ההוראה והסגל המנהלי.

יש לפעול לאיסוף נתונים לגבי עומס העבודה בפקולטה וכיצד הוא מטופל ומתוגמל מבחינת יח' תעסוקה, ולאחר מכן להעלות את המודעות לגבי המשמעויות של הסכם ההעסקה וכיצד ניתן לטפל במקרים של עומס חריג.

הפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית

עופר שניר

שמי יגאל אילין, אני לומד לתואר דוקטור בפקולטה להנדסת חשמל בתחום ננו-פוטוניקה וסימולטורים קוונטיים.

משנת 2018 אני משמש כמתרגל אחראי בקורס שדות א"מ והוראה בקורס זה לימדה אותי רבות על הקשר בין סטודנטים לסגל ועל הקשר בין הסגל הבכיר לסגל הזוטר. אני סבור כי ארגון סגל ההוראה יכול לא רק לחזק את קשרים אלה אלא בעזרת החיזוק של הקשרים הנ"ל לייצר תנאי העסקה מהנים יותר הן מבחינת התחושה והן מבחינת התגמול.

כחבר במועצה אני מתכנן לתמוך בגישות הבאות:

1. קיום הסכמים קודמים בין הטכניון לבין הסגל ההוראה. כל חריגה מהסכם זה חייבת להיות מטופלת באופן מיידי ומול הגורם הבכיר ביותר.

2. הכרה ותמיכה רציפה בכך שסגל ההוראה כולל את סטודנטי המחקר ואשר עיקר התעסוקה שלהם היא המחקר שלהם. בכל פעם שיש ניגוד כלשהו בין עבודת חבר סגל הוראה לבין מחקרו, השני מקבל קדימות אוטומטית.

3. חיזוק הקשר בין סטודנטים לתואר ראשון לבין חברי סגל ההוראה. דבר זה יכול להתבצע למשל ע"י גיבוש נהלים מחודשים לכתיבת בחינות ועבודות גמר. נהלים כאלה חייבים להיות אחידים בתחום של כל פקולטה ונגישים לכלל הסטודנטים שלומדים באותה הפקולטה.

4. חלק 3 לא יכול להצליח ללא חיזוק הקשר בין חברי סגל ההוראה לבין חברי סגל בכירים אשר יוכלו להנחות את גיבוש הנהלים המחודשים.

5. ע"י חיזוק של הקשרים הנ"ל, ניתן לגבש הסכמים חדשים שיזכו לגיבוי של ציבור הלומדים והחוקרים בטכניון שהם לא חברי הארגון. הסכמים שנתמכים גם מחוץ לארגון הם בעלי משמעות חזקה יותר בעיניי ויכולים להוביל לשיפור תנאי העסקה.

הפקולטה להנדסת חשמל

יגאל אילין